In loc de introducere… am decis sa emigrez

Posted on 24 Martie 2008 de

3



Va salut! (deocamdata nu stiu pe cine salut ca singurii vizitatori sunt de fapt colegii mei de echipa – ii salut si pe ei cu ocazia asta). Sincer sa fiu nu prea am eu blogurile la suflet dar de la o vreme m-am apucat sa imi pierd timpul (aparent pretios, cred) si cu ele. Habar nu am cum sa atrag vizitatori catre blogu` asta al nostru. Nici nu stiu exact cine ar putea sa intri in afara de prieteni de ai mei pe care o sa ii bat la cap sa ma viziteze. Si totusi daca am inceput treaba asta, cunoscandu-ma, pun pariu ca o sa iasa bine, chiar daca nu va fi usor. Deja imi imaginez blogu` plin de comentarii, care de care mai inteligente, de o in(t)estimabila valoare pentru viitorul societatii romanesti.

Ca sa refer si la cea de-a doua parte a titlului o sa ma refer la profunda revelatie pe care am avut-o saptaman trecuta. Chiar e cum am scris acolo, am decis sa emigrez. Mai devreme sau mai tarziu… mai degraba mai devreme. Sper totusi sa ma razgandesc pana atunci. Ceea ce mi se pare mai demn de discutat nu e ca m-am hotarat sa emigrez (banuiesc ca nu sunt singurul), ci de ce m-am hotarat sa emigrez.

Poate va surprinde, dar nu, nu e din cauza traficului din Bucuresti (pierd cel putin doua ore pana la facultate si inapoi), nu e din cauza cainilor vagabonzi (si-s destui p-aci pe la caminu` din Baneasa) si nici din cauza incalzirii globale. Saptamana trecuta insa, din dorinta mea nestavilita de a cunoaste (adica nu aveam somn sau altceva de facut), ma plimbam pe blogu` lu` Nastase, blogul domnului Adrian Nastase mai exact. Daca nu as fi stiut al cui e blogul, mi-as fi scos palaria in fata mesajulu din dreapta sus: „Blog cu acord intelectual – continut implicit”. M-a facut curios totusi. Mare greseala.

Dincolo de postarile autorului (pe care nu o sa le comentez, inca!) cometariile cititorilor ne redau un adevarat „puls al natiunii”. Oamenii astia, bloggeri, probabil din clasa medie sau superioara a societatii, au, unii dintre ei, niste raspunsuri care eludeaza logica si bunul simt. Si nu numai. Si uite asa am tras conluzia pripita, dar in care cred cu tarie, ca romanii se pricep la politica asa cum se pricepe Vanghelie la fizica cuantica. Inca mai sper ca Nastase nu are dreptate cand spune: „Cititorii mei sunt mai destepti decat cititorii altora.” Asta ar insemna ca cei mai destepti cititori, adica ai dumnealui, nu ar fi prea destepti. Logic rezulta ca ceilalti ar fi si mai putin destepti. Trist scenariu.

Pana la urma asta e una dintre provocarile acestui blog pentru mine. Sa-mi demostreze si mie cineva ca exista cititori destepti, ca exista cineva care poate sa inteleaga ce e cu politica asta. Poate ma razgandesc si nu mai emigrez.

Marius, blogger novice,

Presedinte de comitete si comitii neinventate (inca!)

PS: inca nu m-am hotarat despre ce sa scriu exact. Inca mai astept sugestii divine.

Posted in: Fără categorie